Reklama w Multimediach

Button

Najpopularniejszymi formatami bannerów z grupy Skyscrapers są formaty: Skyscraper oraz Wide Skyscraper. Wśród innych formatów wyróżniamy Antipixel o wymiarach 80 x 15 pikseli. Jednym z rodzajów multimedialnej reklamy internetowej jest button. Button jest to wizualna forma reklamy, która polega na umieszczeniu na stronach internetowych obrazka, który jest odpowiednio przygotowany, aby po kliknięciu na dany obrazek, użytkownik mógł się przenieść bezpośrednio na stronę reklamodwacy. Button jest w sumie odpowiednikiem bannera, ale jest to mniejsza forma reklamy i nie utrudnia użytkownikowi przeglądania stron internetowych, jak to może być w przypadku bannera. Standardowy button posiada rozmiar 120 x 60 pikseli, a jego wielkość nie przekracza ośmiu kilobajtów. Buttony używa się zazwyczaj podczas wzajemnego reklamowania się podobnych do siebie stron, jak również podczas reklamowania produktów partnerskich programów. Wśród klasycznych rodzajów reklamy internetowej wyróżniamy także wyskakujące okno. Wyskakujące okno to funkcja stron internetowych www. Funkcja ta umożliwia automatyczne otworzenie się nowej karty, czyli nowego okna w przeglądarce internetowej. W tej nowej karcie pojawia się określona treść, czasami znajduje się tutaj dodatkowe menu. Takie wyskakujące okno najczęściej stosuje się w reklamie. W praktyce takie wyskakujące okna pojawiają się od razu przy wejściu na daną stronę internetową. Okno to otwiera się w tle i nie jest zbyt uciążliwe dla użytkownika.

Podobne artykuły

Net PR Synergy
Jednym z rodzajów multimedialnej reklamy jest Net PR Synergy, czyli w skrócie NPRS. NPRS jest formą zarządzania komunikatami w internecie przy pomocy pozycjonowania. NPRS ma na celu promocję docelowych elementów Public Relations w wyszukiwarkach. Metoda ta polega na aktywnym pozycjonowaniu artykułów prasowych w internecie. Celem takiej multimedialnej reklamy jest umieszczenie na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych odpowiednią ilość materiałów prasowych, tak aby istotne sprawy dla publikacji spadły na dalsze strony wyszukiwarki. Kolejnym typem reklamy multimedialnej jest meta ad. Jest to swojego rodzaju banner reklamowy, który jest wyświetlany w wyszukiwarce i jest skojarzony z kluczowymi wyrazami, które wpisuje na przykład użytkownik wyszukiwarki. Inną metodą multimedialnej reklamy nowoczesnej jest keyword advertising. Polega to na wykupywaniu miejsc na liście odsyłaczy, która wyświetla się w wyszukiwarce. Użytkownik wpisując dane hasło, to technika ta skojarzy je z wyrazami kluczowymi i wtedy pojawią się dane wyniki wyszukiwania na liście. Expand billboard jest nowoczesną multimedialna reklamą,...

Toplayer
Toplayer jest formą reklamy internetowej multimedialnej, która ma postać animacji. Animacja ta występuje na przezroczystej warstwie, która jest nakładana na przeglądarce internetowej. Taka reklama może zasłaniać całe okno bądź też posiada jakieś ustalone rozmiary. Reklama taka może także wyświetlić się w określonym miejscu strony. Jest to krótka animacja, która po odtworzeniu zostawia możliwość aktywnego łącza do strony reklamodawcy. Interstitial jest natomiast reklamą multimedialna, która otwiera się w osobnym oknie przeglądarki. Posiada wielkość całego okna i wyświetla się przez kilkadziesiąt sekund. Są też krótsze. Mapvertising jest kolejnym typem reklamy multimedialnej, która przedstawia się w postaci logo. Po najechaniu na to logo kursorem myszki, wyświetlą nam się dane reklamodawcy. Innym typem reklamy multimedialnej jest panorama wirtualna. Technika wykonania takiej reklamy pozwala użytkownikowi na obejrzenie niemalże realnego widoku wraz z możliwością obrotu zdjęcia o 360 stopni. Technika takiej reklamy polega na połączeniu ze sobą w odpowiedni sposób zdjęć. Takie realne zdjęcie można...

Wirtualna panorama
Jednym ze sposobów wykonania panoramy wirtualnej jest wykonanie zdjęć panoramy za pomocą aparatu cyfrowego. Z reguły robi się szesnaście takich zdjęć. Potem za pomocą odpowiedniego programu możemy połączyć ze sobą zdjęcie, które następnie można edytować w komputerze. Kolejnym sposobem na wykonanie efektywnej panoramy to metoda panoram sferycznych, która umożliwi nam oglądanie całości w zakresie 360 stopni. Inną multimedialna reklamą i jednocześnie nowoczesną techniką jest reklama kontekstowa. Polega ona na umieszczeniu reklam na stronach o podobnych treściach. Reklamy te są prezentowane na różne sposoby. Mogą to być takie usługi internetowe, jak: strony internetowe, e- maile, czaty, fora dyskusyjne czy też komunikatory internetowe. Użytkowników nie będą tak irytować reklamy, które są związane z podobną wyszukiwaną treścią. Reklama taka jest wyświetlana na dwa różne sposoby. Może mieć formę na przykład linków sponsorowanych. Taki link jest umieszczany na górze listy stron oczywiście za odpowiednią opłatą. Przy wpisaniu przez użytkownika odpowiedniego słowa kluczowego, link...

Reklama kontekstowa
Reklama kontekstowa działa według pewnego schematu. Klient, który chce założyć taka reklamę w internecie przede wszystkim tworzy jej treść, jak również ustala listę haseł kluczowych. Reklama taka wyświetli się wówczas, gdy użytkownik korzysta z określonej usługi, gdzie pojawiają się takie same słowa kluczowe. Klient opłaca taką reklamę albo za jej samą emisję albo za jej zauważalny efekt, czyli poprzez kliknięcie w reklamę. Takie usługi reklamowe świadczą przeważnie najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe oraz portale internetowe. Te firmy właśnie przy pomocy systemów tej reklamy pośredniczą pomiędzy reklamodawcą a reklamobiorcą. Systemy umożliwiające taki tym reklamy w internecie także działają przy pomocy określonego schematu. Systemy te proponują reklamodawcy panel administracyjny, w którym są zawarte adresy usług, które warto zareklamować. W takim panelu jest podany krótki opis usługi, słowa kluczowe oraz sposób płatności. Ponadto systemy proponują reklamodawcom panel-ankietę, w której reklamodawca może sam określić tematy swoich usług. Zgadzając się na współpracę, reklamodawca musi jednocześnie zgodzić...