Reklama w Multimediach

Wirtualna panorama

Jednym ze sposobów wykonania panoramy wirtualnej jest wykonanie zdjęć panoramy za pomocą aparatu cyfrowego. Z reguły robi się szesnaście takich zdjęć. Potem za pomocą odpowiedniego programu możemy połączyć ze sobą zdjęcie, które następnie można edytować w komputerze. Kolejnym sposobem na wykonanie efektywnej panoramy to metoda panoram sferycznych, która umożliwi nam oglądanie całości w zakresie 360 stopni. Inną multimedialna reklamą i jednocześnie nowoczesną techniką jest reklama kontekstowa. Polega ona na umieszczeniu reklam na stronach o podobnych treściach. Reklamy te są prezentowane na różne sposoby. Mogą to być takie usługi internetowe, jak: strony internetowe, e- maile, czaty, fora dyskusyjne czy też komunikatory internetowe. Użytkowników nie będą tak irytować reklamy, które są związane z podobną wyszukiwaną treścią. Reklama taka jest wyświetlana na dwa różne sposoby. Może mieć formę na przykład linków sponsorowanych. Taki link jest umieszczany na górze listy stron oczywiście za odpowiednią opłatą. Przy wpisaniu przez użytkownika odpowiedniego słowa kluczowego, link ten wyświetli się nawet jest strona reklamodawcy posiada niski ranking. Kolejną formą takiej reklamy jest jawna reklama, która jest umieszczana obok treści danego serweru. Forma takiej reklamy może mieć postać tekstu, linka, grafiki czy też animacji. Taka reklama znajduje się na stronie internetowej na wydzielonym do tego typu rzeczy miejscu.

Podobne artykuły

Reklama internetowa
Jedną z technik multimedialnych reklamy internetowej jest GPT, wśród której wyróżniamy: GPTR, czyli pieniądze za czytanie reklam oraz GPTC, czyli pieniądze za klikanie w bannery albo linki. Niektóre firmy proponują zarabianie pieniędzy poprzez klikanie albo też czytanie określonych bannerów czy e-maili. Jednakże ciężko jest osiągnąć minimalną sumą pieniędzy, którą mogą nam firmy wypłacić. Inną formą klasycznej reklamy multimedialnej internetowej jest artkuł sponsorowany. Można go także umieścić w prawie. Taki artykuł zleca agencja reklamowa. Poprzez redakcyjny tekst artykuł taki promuje dany produkt. Opłata za taką reklamę jest średnio podobna do cen za normalną reklamę. Kolejną formą multimedialnej reklamy jest Direct Mailing, czyli są to reklamy wyrażone w postaci listów tradycyjnej poczty. Forma takich listów przypomina prywatną tradycyjna formę listu. Brand mark natomiast jest formą reklamy internetowej. Reklama ta ma postać okienka wyskakującego nad oknem przeglądarki, z której korzystamy. Taka reklama może mieć dowolny kształt. Ponadto można ją przesunąć albo zminimalizować,...

Techniki multimedialnej reklamy
Wśród nowoczesnych technik reklamy multimedialnej wyróżniamy blogvertising. Jest to forma reklamy interaktywnej, która polega na umieszczeniu reklam na blogach. Są to zarówno reklamy graficzne, jak i reklamy kontekstowe. Wyróżniamy kilka form blogvertisingu. Jest to reklama graficzna na przykład. Taka reklama jest umieszczona w pasku bocznym bloga. Reklama taka występuje w formie ramek o wielkości 125 x 125 pikseli. Takich ramek można umieścić nawet kilka obok siebie. Ponadto na blogu można także umieścić bannery o standardowych wymiarach. Kolejną formą blogvertisingu są linki sponsorowane. Linki sponsorowane to inaczej boksy reklamowe. Są to reklamy płatne. Reklamy te są umieszczony w taki sposób, aby ich nie pomylić z niekomercyjnymi rezultatami wyszukiwania. Kolejną formą takiej metody reklamy multimedialnej są programy partnerskie. Takie programy partnerskie są narzędziem internetowego marketingu. Program partnerski jest skryptem, który jest sprzężony z bazą zamówień ze sklepu intenetowego. Reklamodawcą w tym przypadku jest sklep internetowy, a uczestnikiem tej reklamy jest firma, która...

Net PR Synergy
Jednym z rodzajów multimedialnej reklamy jest Net PR Synergy, czyli w skrócie NPRS. NPRS jest formą zarządzania komunikatami w internecie przy pomocy pozycjonowania. NPRS ma na celu promocję docelowych elementów Public Relations w wyszukiwarkach. Metoda ta polega na aktywnym pozycjonowaniu artykułów prasowych w internecie. Celem takiej multimedialnej reklamy jest umieszczenie na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach internetowych odpowiednią ilość materiałów prasowych, tak aby istotne sprawy dla publikacji spadły na dalsze strony wyszukiwarki. Kolejnym typem reklamy multimedialnej jest meta ad. Jest to swojego rodzaju banner reklamowy, który jest wyświetlany w wyszukiwarce i jest skojarzony z kluczowymi wyrazami, które wpisuje na przykład użytkownik wyszukiwarki. Inną metodą multimedialnej reklamy nowoczesnej jest keyword advertising. Polega to na wykupywaniu miejsc na liście odsyłaczy, która wyświetla się w wyszukiwarce. Użytkownik wpisując dane hasło, to technika ta skojarzy je z wyrazami kluczowymi i wtedy pojawią się dane wyniki wyszukiwania na liście. Expand billboard jest nowoczesną multimedialna reklamą,...

Toplayer
Toplayer jest formą reklamy internetowej multimedialnej, która ma postać animacji. Animacja ta występuje na przezroczystej warstwie, która jest nakładana na przeglądarce internetowej. Taka reklama może zasłaniać całe okno bądź też posiada jakieś ustalone rozmiary. Reklama taka może także wyświetlić się w określonym miejscu strony. Jest to krótka animacja, która po odtworzeniu zostawia możliwość aktywnego łącza do strony reklamodawcy. Interstitial jest natomiast reklamą multimedialna, która otwiera się w osobnym oknie przeglądarki. Posiada wielkość całego okna i wyświetla się przez kilkadziesiąt sekund. Są też krótsze. Mapvertising jest kolejnym typem reklamy multimedialnej, która przedstawia się w postaci logo. Po najechaniu na to logo kursorem myszki, wyświetlą nam się dane reklamodawcy. Innym typem reklamy multimedialnej jest panorama wirtualna. Technika wykonania takiej reklamy pozwala użytkownikowi na obejrzenie niemalże realnego widoku wraz z możliwością obrotu zdjęcia o 360 stopni. Technika takiej reklamy polega na połączeniu ze sobą w odpowiedni sposób zdjęć. Takie realne zdjęcie można...